Test VW Golf 1.8 T 20V GTI (150 KM)

DANE TECHNICZNE VW Golf 1.8 T 20V GTI (150 KM)

Model skierowany do miłośników usportowionych wersji VW Golfa. Testowany egzemplarz to Golf IV w wersji GTI z turbiną. Test VW Golf 1.8 T 20V GTI (150 KM) przeprowadzony w 2000 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,2 s
                       8,8 s                       15,0 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) 11,8 s   (4 bieg) 8,3 s

 

SILNIK

Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. DOHC . 5 zaworów na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa. Turbo

 

Pojemność [cm3] 1781
Średnica x skok [mm] 81,0×86,4
Stopień sprężania 9,5
Moc [kW/KM/Obr./min] 110/150/5700
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 210/1750
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 216

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,9

NADWOZIE

Długość [mm] 4368
Wysokość [mm] 1757
Szerokość [mm] 1809
Rozstaw osi [mm] 2515
Rozstaw kół przód/tył [mm] 1515/1495
Średnica zawracania [m] 10,9
Pojemność bagażnika [l] 330/1184
Zbiornik paliwa [l] 55
Masa własna/ładowność [kg] 1350/430
Masa przyczepy [kg] 1300

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 205/55 R 16 W

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 10,5
Zasięg [km] 520

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 59 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 69 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 73 dB (A)
Hałas na zewnątrz 71 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 39,0
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]