Test Suzuki Kizashi 2.4 (178 KM)

DANE TECHNICZNE Test Suzuki Kizashi 2.4 (178 KM)

Model Suzuki Kizashi to próba stworzenia rasowej limuzyny przez japoński koncern specjalizujący się w innych segmentach rynku motoryzacyjnego. Model Suzuki Kizashi to dynamiczna i atrakcyjnie wyglądająca propozycja, a testowany egzemplarz z silnikiem 2.4 o mocy 178 KM to ciekawy i dobrze przemyślany model, ot solidny sedan klasy średniej, choć materiały użyte w środku choć dobrze spasowane to mogłyby być lepszej jakości. Model nadrabia te braki świetnym wyposażeniem m.ni. ksenony, elektrycznie sterowane fotele, dobry system nagłaśniający, skórzana tapicerka gdyż bazowa wersja to jednocześnie najwyższa i jedyna oferowana. Test Suzuki Kizashi 2.4 (178 KM) przeprowadzony w 2011 roku.


PRZYSPIESZENIE


— s
                       8,5 s                       — s

ELASTYCZNOŚĆ



(5/6 bieg) 12,1/16,9 s    (4 bieg) 9,0 s

 

SILNIK

Silnik benzynowy, czterocylindrowy, umieszczony z przodu, 4 zawory na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa.

 

Pojemność [cm3] 2393
Średnica x skok [mm] –x–
Stopień sprężania
Moc [KM/Obr./min] 178/6500
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 230/4000
Skrzynia biegów 6 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 215

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 12,2/11,9

NADWOZIE

Długość [mm] 4650
Wysokość [mm] 1470
Szerokość [mm] 1820
Rozstaw osi [mm] 2700
Rozstaw kół przód/tył [mm] 1565/1575
Średnica zawracania [m] 12,2/11,9
Pojemność bagażnika [l] 461
Zbiornik paliwa [l] 63
Masa własna/ładowność [kg] 1476/524
Masa przyczepy [kg] 1700/720

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 235/45 R 18

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 8,5
Zasięg [km]

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h
100 km/h
130 km/h
Hałas na zewnątrz

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m]
Hamulce zimne [m] 38,5
Hamulce gorące [m] 38,6