Test Subaru Impreza 2.0 Turbo (211 KM)

DANE TECHNICZNE Subaru Impreza 2.0 Turbo (211 KM)

Model kultowy, który na rajdowych trasach wielokrotnie zdobywał tytuł rajdowego mistrza świata. Test Subaru Impreza 2.0 Turbo (211KM) przeprowadzony w 1998 roku.


PRZYSPIESZENIE


2,0 s
                       6,1 s                       9,4 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) 9,1 s   (4 bieg) 6,7 s

 

Subaru Impreza 2.0 Turbo (211 KM)

SILNIK

Silnik benzynowy, bokser, 4-cylindrowy, umieszczony wzdłużnie z przodu. DOHC . 4 zawory na cylinder, turbosprężarka wielopunktowy wtrysk paliwa.

 

Pojemność [cm3] 1994
Średnica x skok [mm] 92,0×75,0
Stopień sprężania 8,0
Moc [kW/KM/Obr./min] 155/211/5600
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 290/4000
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd 4×4
Prędkość maksymalna [km/h] 230

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 11,0

NADWOZIE

Długość [mm] 4340
Wysokość [mm] 1400
Szerokość [mm] 1690
Rozstaw osi [mm] 2520
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 11,0
Pojemność bagażnika [l] 353
Zbiornik paliwa [l] 60
Masa własna/ładowność [kg] 1290/460
Masa przyczepy [kg] 1200

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 205/55 R 15 V

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 13,8
Zasięg [km] 430

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 64 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 68 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 71 dB (A)
Hałas na zewnątrz 72 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 38,9
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]