Test Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)

DANE TECHNICZNE Seat Leon 1.9 TDI (110 KM)

Model Seat Leon pokazano po raz pierwszy w 1999 roku. Model powstał na tej samej płycie podłogowej co Golf IV i Seat Toledo. Test Seat Leon 1.9 TDI (110 KM) przeprowadzony w 2004 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,6 s
                       11,0 s                       18,8 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) 12,1 s   (4 bieg) 8,6 s

 

SILNIK

Silnik diesla, 4-cylindrowy, 8 zaworowy, turbodoładowany.

 

Pojemność [cm3] 1896
Średnica x skok [mm] 79,5×95,5
Stopień sprężania 19,5
Moc [kW/KM/Obr./min] 81/110/4150
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 235/1900
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 193

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,8/10,9

NADWOZIE

Długość [mm] 4184
Wysokość [mm] 1439
Szerokość [mm] 1742
Rozstaw osi [mm] 2513
Rozstaw kół przód/tył [mm] 1513/1494
Średnica zawracania [m] 10,8/10,9
Pojemność bagażnika [l] 340/655
Zbiornik paliwa [l] 55
Masa własna/ładowność [kg] 1310/469
Masa przyczepy [kg] 1400

PODWOZIE

Zawieszenie przód kol. resorujące
Zawieszenie tył belka skrętna
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 195/65 R 15

SPALANIE

Minimalne [l/100 km] 4,5
Maksymalne [l/100 km] 9,2
Średnie [l/100 km] 5,9
Zasięg [km] 930

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 64 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 68 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 71 dB (A)
Hałas na zewnątrz

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m]
Hamulce zimne [m] 37,9
Hamulce gorące [m] 38,6