Test Seat Leon 1.4 TSI (125 KM)

DANE TECHNICZNE Seat Leon 1.4 TSI (125 KM)

Model Seat Leon to model w którym koncern wykorzystuje rozwiązania i zaawansowaną technikę grupy VW. Producent bardzo dobrze zestawił zawieszenie kochające dynamiczna jazdę i mocny turbodoładowany silnik co świetnie pasuje do auta dedykowanego dla kierowców o zacięciu sportowym. Właściwości jezdne bardzo dobre co w pełni odzwierciedlają uzyskane wyniki. Testowany egzemplarz z silnikiem doładowanym 1.4 o mocy 125 KM zapewnia dużo radości z dynamicznej jazdy po drogach a dobrze zestrojone zawieszenie i zachowanie na drodze zyskują natychmiastową i szybką aprobatę kierowcy, choć model nie jest ani zbytnio przestronny ani świetnie wykonany. Test Seat Leon 1.4 TSI przeprowadzony w 2011 roku.


PRZYSPIESZENIE


2,2 s
                       9,7 s                       16,6 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) 12,9 s   (4 bieg)  8,7 s

(6 bieg) 17,4 s   (5 bieg) 11,8 s


SILNIK

Silnik benzynowy, czterocylindrowy, umieszczony z przodu, 4 zawory na cylinder,turbodoładowanie, wielopunktowy wtrysk paliwa.

 

Pojemność [cm3] 1390
Średnica x skok [mm] –x–
Stopień sprężania
Moc [KM/Obr./min] 125/5600
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 200/1500
Skrzynia biegów 6 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 197

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,9/11,2

NADWOZIE

Długość [mm] 4315
Wysokość [mm] 1455
Szerokość [mm] 1768
Rozstaw osi [mm] 2578
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 10,9/11,2
Pojemność bagażnika [l] 341/1166
Zbiornik paliwa [l] 55
Masa własna/ładowność [kg] 1328/491
Masa przyczepy [kg]

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 225/45 R 17 W

SPALANIE

Minimalne [l/100 km] 5,5
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 8,3
Zasięg [km] 663

HAŁAS WEWNĄTRZ

80 km/h 67 dB (A)
100 km/h 68 dB (A)
130 km/h 71 dB (A)
160 km/h 75 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m]
Hamulce zimne [m]/ zimne nieobciążony [m] 36,1/35,4
Hamulce gorące [m] 35,3