Test Seat Ibiza Cupra GTI 16 V (150 KM)

DANE TECHNICZNE Seat Ibiza Cupra GTI 16 V (150 KM)

Model usportowiony, jedno z szybszych samochodów kompaktowych w latach dziewięćdziesiątych, iście hiszpański temperament. Test Seat Ibiza Cupra GTI 16V (150 KM) przeprowadzony w 1998 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,2 s
                       8,6 s                       13,8 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) — s   (4 bieg) 9,3 s

 

Seat Ibiza Cupra GTI 16V (150 KM)

SILNIK

Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. DOHC . 4 zawory na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa.

 

Pojemność [cm3] 1984
Średnica x skok [mm] 82,5×92,5
Stopień sprężania 10,5
Moc [kW/KM/Obr./min] 110/150/6000
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 180/4600
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 216

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,4

NADWOZIE

Długość [mm] 3855
Wysokość [mm] 1420
Szerokość [mm] 1640
Rozstaw osi [mm] 2440
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 10,4
Pojemność bagażnika [l] 270
Zbiornik paliwa [l] 47
Masa własna/ładowność [kg] 1120/445
Masa przyczepy [kg] 1100

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 195/45 ZR 16

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 10,4
Zasięg [km] 430

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 61 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 69 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 73 dB (A)
Hałas na zewnątrz 74 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 37,8
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]