Test Porsche Boxster S (252 KM)

DANE TECHNICZNE Porsche Boxster S (252 KM)

Model skonstruowany trzy lata po premierze Boxstera. Więcej na temat samego kultowego modelu Porsche przeczytasz tutaj. Test Porsche Boxster S (252 KM) przeprowadzony w 2000 roku.


PRZYSPIESZENIE


2,2 s                      
6,0 s                       9,6 s

ELASTYCZNOŚĆ



(6 bieg) 9,4 s    (5 bieg) 7,0 s

 

SILNIK

Silnik benzynowy, 6-cylindrowy, bokser, umieszczony centralnie, wzdłużnie. DOHC. 4 zawory na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa.

Pojemność [cm3] 3179
Średnica x skok [mm] 93,0×78,0
Stopień sprężania 11,0
Moc [kW/KM/Obr./min] 185/252/6250
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 305/4500
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd tył
Prędkość maksymalna [km/h] 260

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,9

NADWOZIE

Długość [mm] 4315
Wysokość [mm] 1290
Szerokość [mm] 1780
Rozstaw osi [mm] 2415
Rozstaw kół przód/tył [mm] 1455/1508
Średnica zawracania [m] 10,9
Pojemność bagażnika [l] 260
Zbiornik paliwa [l] 64
Masa własna/ładowność [kg] 1400/215
Masa przyczepy [kg]

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 205/55÷225/50 ZR 16

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 12,1
Zasięg [km] 530

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 63 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 70 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 74 dB (A)
Hałas na zewnątrz 75 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 37,5
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]