Dane techniczne aut i auto testy czyli jak wybrać auto na każdą okazję i dla każdego. Dane techniczne samochodów i wieści ze świata motoryzacji.
Test Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)
DANE TECHNICZNE Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)
Model zbudowany dla ludzi lubiących szybką sportowa jazdę. Test Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM) przeprowadzony w 1998 roku.
PRZYSPIESZENIE
3,1 s 8,4 s 13,8 s
ELASTYCZNOŚĆ
(5 bieg) 11,2 s (4 bieg) 8,4 s
Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)
SILNIK
Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. DOHC. 4 zawory na cylinder. Wielopunktowy wtrysk paliwa.
Pojemność [cm3]
1998
Średnica x skok [mm]
86,0×86,0
Stopień sprężania
10,4
Moc [kW/KM/Obr./min]
120/163/6500
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min]
193/5500
Skrzynia biegów
6 biegów, manualna
Napęd
przód
Prędkość maksymalna [km/h]
220
ŚREDNICA ZAWRACANIA
Średnica zawracania [m]
11,3
NADWOZIE
Długość [mm]
3995
Wysokość [mm]
1380
Szerokość [mm]
1683
Rozstaw osi [mm]
2580
Rozstaw kół przód/tył [mm]
—
Średnica zawracania [m]
11,3
Pojemność bagażnika [l]
338
Zbiornik paliwa [l]
60
Masa własna/ładowność [kg]
1220/450
Masa przyczepy [kg]
1000
PODWOZIE
Zawieszenie przód
—
Zawieszenie tył
—
Hamulce przód/tył
tarcze went. / tarcze
Ogumienie
155/55 R 15 V
SPALANIE
Minimalne [l/100 km]
—
Maksymalne [l/100 km]
—
Średnie [l/100 km]
10,6
Zasięg [km]
570
HAŁAS WEWNĄTRZ
50 km/h ( 3 bieg)
61 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg )
70 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg )
72 dB (A)
Hałas na zewnątrz
74 dB (A)
DROGA HAMOWANIA
Droga hamowania 100÷0 km/h [m]
39,6
Hamulce zimne [m]
—
Hamulce gorące [m]
—
Uwaga! Ten serwis używa Cookies i podobnych technologii
(brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)
Więcej przeczytasz w zakładce polityka prywatności poniżej