Test Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)

DANE TECHNICZNE Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)

Model zbudowany dla ludzi lubiących szybką sportowa jazdę.  Test Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM) przeprowadzony w 1998 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,1 s                       8,4
s                       13,8 s

ELASTYCZNOŚĆ



(5 bieg) 11,2 s   (4 bieg) 8,4 s

Peugeot 306 GTI 2.0 (163 KM)

 

SILNIK

Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. DOHC. 4 zawory na cylinder. Wielopunktowy wtrysk paliwa.

Pojemność [cm3] 1998
Średnica x skok [mm] 86,0×86,0
Stopień sprężania 10,4
Moc [kW/KM/Obr./min] 120/163/6500
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 193/5500
Skrzynia biegów 6 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 220

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 11,3

NADWOZIE

Długość [mm] 3995
Wysokość [mm] 1380
Szerokość [mm] 1683
Rozstaw osi [mm] 2580
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 11,3
Pojemność bagażnika [l] 338
Zbiornik paliwa [l] 60
Masa własna/ładowność [kg] 1220/450
Masa przyczepy [kg] 1000

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 155/55 R 15 V

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 10,6
Zasięg [km] 570

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 61 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 70 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 72 dB (A)
Hałas na zewnątrz 74 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 39,6
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]