Test Honda Prelude 2.0i (133 KM)

DANE TECHNICZNE Honda Prelude 2.0i (133 KM)

Piąta generacja Hondy miała swój debiut w 1997. Jest to ciekawy sportowy i solidny samochód o nowoczesnych rozwiązaniach. Test Honda Prelude 2.0i (133 KM) przeprowadzony w 1998 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,1 s                      
9,3 s                       15,4 s

ELASTYCZNOŚĆ



(4 bieg) 9,6 s   (5 bieg) — s

 

SILNIK

Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. OHC, 4 zawory na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa

Pojemność [cm3] 1997
Średnica x skok [mm] 85,0×88,0
Stopień sprężania 9,5
Moc [kW/KM/Obr./min] 98/133/5300
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 179/5000
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 201

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 11,0

NADWOZIE

Długość [mm] 4545
Wysokość [mm] 1315
Szerokość [mm] 1750
Rozstaw osi [mm] 2585
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 11,0
Pojemność bagażnika [l] 284
Zbiornik paliwa [l] 60
Masa własna/ładowność [kg] 1280/400
Masa przyczepy [kg] 1200

PODWOZIE

Zawieszenie przód kol. McPhersona
Zawieszenie tył wielowahaczowe
Hamulce przód/tył tarczowe
Ogumienie 195/65 R 14 H

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 10,7
Zasięg [km] 560

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 60 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 69 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 73 dB (A)
Hałas na zewnątrz 72 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 40,7
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]