Test Ford Puma 1.7 (125 KM)

DANE TECHNICZNE Ford Puma 1.7 (125 KM)

Model skonstruowany przez Forda jako odpowiedź na małe usportowione coupe Opla – Tigrę.  Test Ford Puma 1.7 (125 KM) przeprowadzony w 1998 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,4 s                      
9,5 s                       15,8 s

ELASTYCZNOŚĆ



(4 bieg) 8,3 s    (5 bieg) 12,1 s

 

Ford Puma 1.7 (125KM)

 

SILNIK

Silnik benzynowy, 4-cylindrowy, rzędowy, umieszczony poprzecznie z przodu. Dwa górne wałki rozrządu DOHC. 4 zawory na cylinder.

Pojemność [cm3] 1679
Średnica x skok [mm] 78,0×83,5
Stopień sprężania 10,3
Moc [kW/KM/Obr./min] 92/125/6300
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 157/4500
Skrzynia biegów 5 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 203

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 10,4

NADWOZIE

Długość [mm] 3984
Wysokość [mm] 1344
Szerokość [mm] 1674
Rozstaw osi [mm] 2445
Rozstaw kół przód/tył [mm]
Średnica zawracania [m] 10,4
Pojemność bagażnika [l] 235
Zbiornik paliwa [l] 42
Masa własna/ładowność [kg] 1070/330
Masa przyczepy [kg]

PODWOZIE

Zawieszenie przód
Zawieszenie tył
Hamulce przód/tył tarcze went. / bębny
Ogumienie 195/50 R 15 V

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] 9,2
Zasięg [km] 460

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h ( 3 bieg) 62 dB (A)
100 km/h ( 4 bieg ) 70 dB (A)
130 km/h ( 5 bieg ) 74 dB (A)
Hałas na zewnątrz 74 dB (A)

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m] 39,1
Hamulce zimne [m]
Hamulce gorące [m]