Test Chevrolet Orlando 2.0 D LTZ (163 KM)

DANE TECHNICZNE Test Chevrolet Orlando 2.0 D LTZ (163 KM)

Model Chevrolet Orlando to amerykański Chevrolet, który stworzony został przez zespół europejsko-koreański nowość 2011 roku na rynku polskim. Auto adresowane m.in. dla dużych rodzin w związku z możliwością przewozu 7-osób, ostatni trzeci rząd siedzeń można schować pod podłogą bagażnika. Testowany egzemplarz posiada silnik diesla 2.0 korzystający z wtrysku common rail o mocy 163 KM. Silnik Chevroleta Orlando chętnie reaguje na przyspieszenie, a sztywne zestrojenie zawieszenia pewnie sprawuje się na zakrętach. To ciekawy i dobrze przemyślany model, który zapewni pasażerom wygodną podróż. Choć i tu uwaga we wnętrzu podczas podróży słychać i to o wiele za głośno różne dźwięki, kabina pełna jest stuków i szmerów co nie powinno mieć miejsca. Testowany egzemplarz jest w sprzedaży od 2011 roku, posiada niezłe wyposażenie nawet w wersji podstawowej ABS, ESP, kpl. poduszek powietrznych, dwustrefową klimatyzację, radio, komputer pokładowy, tempomat, pełną elektrykę czy system nawigacji satelitarnej. Model cechuje ponadto zasobna przestrzeń wnętrza, gdzie nie brakuje miejsca nad głowami, są wygodne fotele i co warte podkreślenia jest duży bagażnik, który mocno maleje przy komplecie 7 pasażerów. Kupując Chevroleta Orlando w salonie można się cieszyć dobrą ceną (cena 163 konnego diesla w wersji podstawowej to wydatek minimum 81.990 zł), a dla oszczędnych jest jeszcze sporo tańsza wersja 130 konna. Test Chevrolet Orlando 2.0 D LTZ (163 KM) przeprowadzony w 2011 roku.


PRZYSPIESZENIE


3,7 s
                       10,2 s                       17,0 s

ELASTYCZNOŚĆ



(6 bieg) 13,5 s   (4 bieg) 7,1 s

(4/5 bieg) 7,7/10,2 s   (5 bieg) 10,1 s

 

SILNIK

Silnik turbo diesla, wtrysk paliwa Common Rail, umieszczony z przodu, 4 zawory na cylinder, 4-cylindrowy rzędowy.

 

Pojemność [cm3] 1998
Średnica x skok [mm] 86,0×86,0
Stopień sprężania 16,3
Moc [KM/Obr./min] 163/3800
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] 360/2000
Skrzynia biegów 6 biegów, manualna
Napęd przód
Prędkość maksymalna [km/h] 195

ŚREDNICA ZAWRACANIA

Średnica zawracania [m] 11,4/11,6

NADWOZIE

Długość [mm] 4652
Wysokość [mm] 1633
Szerokość [mm] 1836
Rozstaw osi [mm] 2760
Rozstaw kół przód/tył [mm] 1584/1588
Średnica zawracania [m] 11,4/11,6
Pojemność bagażnika (7/5/2) osoby [l] 89/454/1487
Zbiornik paliwa [l] 64
Masa własna/ładowność [kg] 1774/513
Masa przyczepy z hamulcami / uciąg holowniczy [kg] 1500/750

PODWOZIE

Zawieszenie przód McPherson
Zawieszenie tył belka skrętna
Hamulce przód/tył tarcze went. / tarcze
Ogumienie 225/50 R17

SPALANIE

Minimalne [l/100 km]
Maksymalne [l/100 km]
Średnie [l/100 km] średnie 8,6/trasa 6,2/ miasto 10,4
Zasięg [km] 752

HAŁAS WEWNĄTRZ

50 km/h — dB (A)
100 km/h — dB (A)
130 km/h
Hałas na zewnątrz

DROGA HAMOWANIA

Droga hamowania 100÷0 km/h [m]
Hamulce zimne nieobciążony [m] 39,0
Hamulce gorące obciążony [m] 39,0