Test BMW 645 Ci (333 KM)

DANE TECHNICZNE BMW 645 Ci (333 KM)
Model BMW 645 Ci to model z założenia sportowy z bardzo mocnym silnikiem. Po prawie 14 letniej przerwie model BMW serii 6 trafił ponownie na rynek i to w wielkim stylu. Test BMW 645 Ci (333 KM) przeprowadzony w 2004 roku. Cena modelu w wersji podstawowej w 2004 roku to 464.100 zł.
PRZYSPIESZENIE

5,8 s 8,8 s 20,3 s
ELASTYCZNOŚĆ

(6 bieg) 3,50 s (4 bieg) 2,8 s
SILNIK
Silnik benzynowy, widlasty, ośmiocylindrowy, 32 zaworowy, umieszczony wzdłużnie z przodu, wtrysk paliwa elektronicznie sterowany wielopunktowy.
Pojemność [cm3] |
4398 |
Średnica x skok [mm] |
92,0×82,7 |
Stopień sprężania |
10,0 |
Moc [kW/KM/Obr./min] |
245/333/6100 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] |
450/3600 |
Skrzynia biegów |
6 biegów, automatyczna |
Napęd |
tył |
Prędkość maksymalna [km/h] |
250 |
ŚREDNICA ZAWRACANIA
Średnica zawracania [m] |
12,0/11,9 |
NADWOZIE
Długość [mm] |
4820 |
Wysokość [mm] |
1373 |
Szerokość [mm] |
1855 |
Rozstaw osi [mm] |
2780 |
Rozstaw kół przód/tył [mm] |
1558/1592 |
Średnica zawracania [m] |
12,0/11,9 |
Pojemność bagażnika [l] |
450 |
Zbiornik paliwa [l] |
70 |
Masa własna/ładowność [kg] |
1740/330 |
Masa przyczepy [kg] |
— |
PODWOZIE
Zawieszenie przód |
kol.resorujące |
Zawieszenie tył |
wielowahaczowe |
Hamulce przód/tył |
tarcze went. / tarcze went. |
Ogumienie |
245/45 R 18 |
SPALANIE
Minimalne [l/100 km] |
9,6 |
Maksymalne [l/100 km] |
22,5 |
Średnie [l/100 km] |
13,4 |
Zasięg [km] |
520 |
HAŁAS WEWNĄTRZ
50 km/h ( 3 bieg) |
56 dB (A) |
100 km/h ( 4 bieg ) |
64 dB (A) |
130 km/h ( 5 bieg ) |
68 dB (A) |
Hałas na zewnątrz |
— |
DROGA HAMOWANIA
Droga hamowania 100÷0 km/h [m] |
— |
Hamulce zimne [m] |
36,4 |
Hamulce gorące [m] |
36,5 |