Test Audi A6 2.4 (165 KM)

DANE TECHNICZNE Audi A6 2.4 (165 KM)
Model Audi A6 to rasowa świetnie wyglądająca limuzyna. Testowany egzemplarz z silnikiem 2.4 o mocy 165 KM mieścił w sobie z godnie z hasłem reklamowych koncernu audi „Przewaga dzięki technice” wiele bardzo nowoczesnych rozwiązań. Za sprawą prestiżu marki Audi i solidnego wykonania A6 zdobył uznanie i dużą popularność w Polsce i jest dziś chętnie kupowany autem z rynku wtórnego. Test Audi A6 2.4 (165 KM) przeprowadzony w 1998 roku.
PRZYSPIESZENIE

3,1 s 8,8 s 14,5 s
ELASTYCZNOŚĆ

(5 bieg) — s (4 bieg) 9,0 s
SILNIK
Silnik benzynowy, widlasty, sześciocylindrowy, umieszczony z przodu wzdłużnie, DOHC , 5 zaworów na cylinder, wielopunktowy wtrysk paliwa.
Pojemność [cm3] |
2393 |
Średnica x skok [mm] |
81,0×77,4 |
Stopień sprężania |
10,5 |
Moc [kW/KM/Obr./min] |
121/165/6000 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] |
230/3200 |
Skrzynia biegów |
5 biegów, manualna |
Napęd |
przód |
Prędkość maksymalna [km/h] |
222 |
ŚREDNICA ZAWRACANIA
Średnica zawracania [m] |
11,7 |
NADWOZIE
Długość [mm] |
4797 |
Wysokość [mm] |
1441 |
Szerokość [mm] |
1810 |
Rozstaw osi [mm] |
2760 |
Rozstaw kół przód/tył [mm] |
— |
Średnica zawracania [m] |
11,7 |
Pojemność bagażnika [l] |
551 |
Zbiornik paliwa [l] |
70 |
Masa własna/ładowność [kg] |
1550/400 |
Masa przyczepy [kg] |
1500 |
PODWOZIE
Zawieszenie przód |
niezależne |
Zawieszenie tył |
os. zespolona |
Hamulce przód/tył |
tarcze went. / tarcze |
Ogumienie |
195/65 R 15 V |
SPALANIE
Minimalne [l/100 km] |
— |
Maksymalne [l/100 km] |
— |
Średnie [l/100 km] |
11,0 |
Zasięg [km] |
640 |
HAŁAS WEWNĄTRZ
50 km/h ( 3 bieg) |
56 dB (A) |
100 km/h ( 4 bieg ) |
64 dB (A) |
130 km/h ( 5 bieg ) |
68 dB (A) |
Hałas na zewnątrz |
72 dB (A) |
DROGA HAMOWANIA
Droga hamowania 100÷0 km/h [m] |
36,8 |
Hamulce zimne [m] |
— |
Hamulce gorące [m] |
— |