Test Audi A3 1.4 TFSI (125 KM)

DANE TECHNICZNE Audi A3 1.4 TFSI (125 KM)
Model Audi A3 1.4 TFSI Sportback to model w którym koncern od kilku lat zdobywa popularność i prestiż i który lubi dynamiczną jazdę i jest świetnie wykonany. Testowany egzemplarz z silnikiem 1.4 TFSI o mocy 125 KM jest w końcowym okresie produkcji tego zasłużonego modelu. A3 ma modny ostatnio niewielki silnik turbo oraz ciekawą 7-stopniową skrzynie DSG. Test Audi A3 1.4 TFSI (125 KM) przeprowadzony w 2011 roku.
PRZYSPIESZENIE


2,4 s 10,7 s 18,1 s
ELASTYCZNOŚĆ

(5 bieg) 10,4 s (4 bieg) 7,1 s
(6 bieg) 14,0 s (5 bieg) 9,6 s
SILNIK
Silnik benzynowy, czterocylindrowy, umieszczony z przodu, turbodoładowanie, wielopunktowy wtrysk paliwa.
Pojemność [cm3] |
1390 |
Średnica x skok [mm] |
–x– |
Stopień sprężania |
— |
Moc [KM/Obr./min] |
125/5000 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm/Obr./min] |
200/1500 |
Skrzynia biegów |
7 biegów, automatyczna |
Napęd |
przód |
Prędkość maksymalna [km/h] |
203 |
ŚREDNICA ZAWRACANIA
Średnica zawracania [m] |
10,9/10,6 |
NADWOZIE
Długość [mm] |
4286 |
Wysokość [mm] |
1423 |
Szerokość [mm] |
1765 |
Rozstaw osi [mm] |
2578 |
Rozstaw kół przód/tył [mm] |
— |
Średnica zawracania [m] |
10,9/10,6 |
Pojemność bagażnika [l] |
370/1100 |
Zbiornik paliwa [l] |
55 |
Masa własna/ładowność [kg] |
1415/455 |
Masa przyczepy [kg] |
— |
PODWOZIE
Zawieszenie przód |
Kol. McPhersona |
Zawieszenie tył |
wielowahaczowe |
Hamulce przód/tył |
tarcze went. / tarcze |
Ogumienie |
225/45 R 17 W |
SPALANIE
Minimalne [l/100 km] |
5,5 |
Maksymalne [l/100 km] |
— |
Średnie [l/100 km] |
8,2 |
Zasięg [km] |
671 |
HAŁAS WEWNĄTRZ
80 km/h |
67 dB (A) |
100 km/h |
68 dB (A) |
130 km/h |
70 dB (A) |
160 km/h |
73 dB (A) |
DROGA HAMOWANIA
Droga hamowania 100÷0 km/h [m] |
— |
Hamulce zimne [m]/ zimne nieobciążony [m] |
37,7/37,2 |
Hamulce gorące [m] |
38,0 |