Alfa Romeo Giulia Veloce nadchodzi znamy ceny

Sportowa limuzyna spod znaku Alfy Romeo ma od niedawna w ofercie nową wersję z topowym dieslem i napędem 4×4. Alfa Romeo Giulia Veloce bo o niej mowa rozwija 210 KM oraz 470 Nm momentu obrotowego, a wersji turbodoładowanego silnika benzynowego aż 280 KM oraz 400 Nm momentu. W ofercie Alfy Romeo pojawiła się niedawno odmiana Giulia Veloce, której kuszące reklamy pojawiają ostatnio dość intensywnie w telewizji. Odmiana, która oferuje standardowo 8-biegową skrzynię automatyczną oraz napęd 4×4 z technologią Q4. Model w tej odmianie posiada dwie jednostki napędowe do wyboru. Motomaniaków zainteresuje zapewne mocniejsza jednostka  wykonana w całości z aluminium, to nowoczesny dwulitrowy silnik zasilany benzyną, który rozwija moc aż 280 koni przy 5250 obr./min. oraz dysponuje maksymalnym moment obrotowy o wartości  400 Nm przy 2250 obr./min.
Druga jednostka stanowiąca alternatywę dla silnika benzynowego to nowoczesna wysokoprężna konstrukcja o poj. 2.2 litra 16V, która zapewnia odmianie Veloce moc 210 KM przy 3500 obr./min. oraz maksymalny moment budzący respekt 470 Nm przy 1750/min. Ten pierwszy w historii Alfy Romeo silnik diesla wykonany został w całości z aluminium oraz posiada układ wtryskowy najnowszej generacji MultiJet II z Injection Rate Shaping. Według danych fabrycznych Alfa Romeo najnowszy turbodiesel gwarantuje kierowcy przyspieszenie  do 100 km/h w czasie około 6,8 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 235 km/h. Dla miłośników oszczędności, którzy nie do końca chcą zrezygnować z przyzwoitych  osiągów mamy dobre wieści dotyczące średniego zużycie paliwa. Otóż producent deklaruje  je bowiem na poziomie od około 4,7 l/100 km dla cyklu mieszanego co można uznać za przyzwoity wynik.

Alfa Romeo Giulia w odmianie Veloce to przede wszystkim włoski design, który jak to u Włochów bywa przykuwa uwagę i wyróżnia się licznymi elementami takimi jak specjalne zderzaki i rama drzwi w błyszczącej czerni, dyfuzor z podwójną rurą wydechową oraz ciekawe 19-calowe felgi aluminiowe. W kabinie mamy natomiast skórzane fotele dostępne w trzech kolorach, podgrzewaną kierownicę sportową, a także gustowne aluminiowe wstawki w desce rozdzielczej, tunelu środkowym i panelach drzwi. Giulia w odmianie Veloce plasuje się pomiędzy wersją Super a topową najbardziej sportową odmianą Quadrifoglio (2.9 V6 510 KM). Oferta bez opcji dodatkowych zaczyna się w przypadku diesla 2.2 l/210 KM od 189 600 złotych, natomiast w przypadku silnika benzynowego 2.0 l/280 KM od 194 800 złotych.

Tags: , , ,

Leave a Reply